top of page
Office

Irodatakarítás

céges iroda takarítás
372726265_1412567922934250_8186456453047840717_n.jpg

Bubblify - Az Irodatakarítás Specialistája

Cégünk első sorban irodatakarításra specializálódott amely azt jelenti, hogy  ezen a területen vagyunk a legerősebbek: tapasztalatunk, szakértelmünk, gépparkunk és tisztítástechnológiáink az irodatakarítás területén kínálja a legoptimálisabb ár-érték arányú megoldást.

HETI RENDSZERESSÉG

Hetente 1-3 alkalommal, alkalmanként, hetente és havonta elvégzendő feladatokat rotálva.

NAPI RENDSZERESSÉG

Napi rendszerességgel munkaidőben vagy munkaidőn kívül, napra és zónákra lebontott feladatlista alapján.

ALKALMI NAGYTAKARÍTÁS

Alkalmi, egy hétvégés nagytakarítás, ablaktisztítás, szőnyeg és kárpit tisztítás a teljes területen.

Irodatakarítás Munkaidőn Kívül Felelősség Biztosítással

Az irodatakarítást a kedves megrendelő munkarendjéhez igazítva általában késő délután - kora este végezzük el, hogy a takarítással a munkavégzést ne zavarjuk. Társasházakban kialakított irodák esetén figyelünk arra, hogy a takarítással járó hangok ne zavarják a helyi lakókat (pl. porszívózás) és betartjuk a házirendet. Mi a Bubblify-nél komolyan vesszük a munkánkat és ügyfeleink biztonságát - ezért is rendelkezünk Felősség Biztosítással. Bár fennállásunk alatt soha nem volt rá szükség, de a felelősségbiztosítás segít a károk helyreállításában vagy kártérítés fizetésében, így a megrendelőnek nem kell magának állnia a költségeket és nem kell attól tartania, hogy a szolgáltatónak nincs elegendő fedezete.

takarító cég biztosítással

Irodatakarítás Egyedileg Összeállított Feladatlista Alapján

Kollégáink egyedi feladatlista alapján végzik az irodtakarítást, külön lebontva a feladatokat az irodai zónára, a konyhára, a közös területekre és mellékhelyiségekre. Ez biztosítja hogy soha ne maradjon ki egyetlen feladat sem, és segít a kedves megrendelőnek is rendszerben látni a feladatokat. Az irodatakarítás feladatlistát igény esetén közösen állítjuk össze a megrendelővel, az kiegészíthető feladatokkal. Néhány példa a feladalistából

IRODA

Asztalok, felületek külső tisztítása

Monitorház, tartókonzol portalanítása

Irodai berendezések tisztítása

Kapcsolók, kilincsek, üvegportálok

Szemétürítés, fertőtlenítés

Porszívózás/felmosás

... és még más feladatok.

MELLÉKHELYISÉGEK

Szaniterek vízkőtlenítése

WC + kefe tisztítása, fertőtlenítése

Fogyóeszköz feltöltés

Tükrök, berendezések tisztítása

Szemétürítés, fertőtlenítés

Felmosás

... és még más feladatok.

KONYHA

Mosogatás / Mosogatógép Elindítás

Kávégép tisztítása

Mikró, hűtő ellenőrzés, tisztítás

Konyhai felületek külső tisztítása

Szemétürítés

Vízkőtlenítés

... és még más feladatok.

HETI, HAVI FELADATOK

Pókháló mentesítés

Magaslati portalanítás

Üvegportálok lokális tisztítása

Mosogatógép tisztítóprogram

Fogyóeszköz monitoring, riport

... és más feladatok.

Motivált Munkatársak = Lelkiismeretes Irodatakarítás

Hiszünk abban, hogy az irodatakarításban a hatékonyságot és minőséget csak motivált és megbecsült takarító kollégákkal lehet fenntartani, ezért folyamatosan fektetünk az ő képzéseikbe, juttatásaik javításába és karrierjük támogatásába. Előválogatási folyamataink mellett belső tréningeket, képzéseket, tisztítószer útmutatást kapnak az iroda takarításhoz, illetve egyedileg területre lemondva kell "vizsgázniuk" a feladatlistából.

Ahogy ügyfeleinket sem szerződéssel, hanem minőségi munkával tartjuk meg, úgy munkavállalóinkat sem szerződéssel, hanem jó hangulatú, megbecsült, jövedelmező és szakmai támogatást megadó vállalati kultúrával motiváljuk. Ez a szemlélet kulcsfontosságú ahhoz, hogy minden területen lelkiismeretes munkavégzés történjen és ez a modell jól is működik. Fiatal cégként nem erőltetjük a 90'-es években népszerű, mára már elavult működési modelleket, berögzült rossz szokásokat - új szemléletünk alapján partnerként kezeljük takarító kollégáinkat is, ennek köszönhetően biztosítva a lelkiismeretes munkavégzést.

1.

Egyeztetés

1

Egyeztetés

Töltsd ki az Ajánlatkérő űrlapot vagy vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailben. Megismerjük az igényeket és a terület paramétereit vagy indokolt esetben helyszíni felmérésre egyeztetünk időpontot.

2.

Árajánlat

2

Ajánlat

A megadott információk alapján elkészítjük árajánlatunkat amely rendszerint több csomagot is tartalmazni szokott, hogy biztosan megtaláld a neked valót, illetve az egyes feladatok is külön tételként szereplnek, hogy azt kapd amire szükséged van. Az ajánlatot emailben megküldjük.

3.

Szerződés

3

Szerződés

Amennyiben mindent rendben találsz, küldünk egy előzetes szerződés tervezetet, amelyen van lehetőséged módosítani, illetve egy feladatlistát, amit kiegészíthetünk közösen. Megállapítjuk az első alkalom időpontját.

Diszkréció és Biztonság

Az irodatakarítás egy bizalmas feladat, hiszen céged dokumentumai, papírjai jelen lehetnek az asztalokon, nyomtatóban, kijelzőkön. Az irodatakarítás során sosem nyúlunk a papírokhoz és személyes tárgyakhoz, valamint a szerződéskötési folyamat részét képezi a titoktartási megállapodás aláírása, amit az erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkező kollégáink is aláírnak.

  • Milyen gyakran szükséges az irodámat takarítani?
    Első sorban az igényekhez igazodunk, tehát ha már van korábbi gyakorlat az időpontokra vagy a heti gyakoriságra amit szeretnétek folytatni, annak teszünk eleget. Bizonyos esetekben azonban a kedves ügyfelek egy korábbi szolgáltató gyakorlatából vagy korábbi tapasztalatból indulnak ki, ami nem minden esetben követi az általunk elvégzett munka minőségét. Vannak olyan esetek, ahol az általunk végzett munkálatok szervezettsége és minősége miatt nem feltétlen indokolt a napi szintű takarítási gyakoriság, mert heti 1-2 alkalommal is fenn tudjuk tartani a megfelelő higiéniai színvonalat. Profi takarító cégként tehát első sorban az igényeidhez alkalmazkodunk, de szakmai alapokon is javaslatot adunk a gyakoriságra, hogy ki tudd választani a megfelelőt.
  • Mennyibe kerül az irodatakarítás?
    Az árak és díjszabások általában változóak lehetnek a méret, a takarítandó terület és az elvégzendő munka összetettsége szerint. Heti 5 alkalmas gyakoriságnál havidíjat, heti 1-3 alkalmas gyakoriságnál pedig alkalmi díjjat kalkulálunk. Az árak tartalmazzák a takarításhoz használt segédeszközöket (felmosó, vödör, mikroszálas textília, stb.) illetve a tisztítószereket amelyek korábbi tapasztalatunk alapján számunkra a leghatékonyabbak. Pontos árhoz érdemes árajánlatot kérni ide kattintva, ami mindössze 1-2 percet vesz igénybe.
  • Milyen szolgáltatásokat kínál az irodatakarítás területén a Bubblify Takarító Szolgálat?
    Cégünk teljesen komplex megoldást nyújt az irodtakarítás teljes területén, hiszen az irodában konyhai terület, mellékhelyiség és közös területek is megtalálhatóak, ahol más feladatokat kell eszközölni mint a klasszikus értelemben vett irodában. Az irodatakarítás során megkülönböztetünk nagytakarítást, rendszeres takarítást és alkalmi takarítási feladatokat. Nagytakarítás során átfogó tisztaságot kap a terület a magaslati pontoktól a rejtett területeken át az aljzatig, ablakokig, szekrényeket és berendezéseket is beleértve, általában érdemes ezzel kezdeni a munkálatokat. Rendszeres takarítás esetében csekklista alapján összeállított, a megfelelő higiéniai színvonalat fenntartó általános feladatokról beszélhetünk. Az általunk végzett nagytakarítási állapotokat a rendszeres takarítással karöltve akár 1 évig is fenn lehet tartani, de vannak területeink ahol ez tovább is sikerül. Rendszeres takarításban bizonyos feladatokat naponta (pl. mellékhelyiségek), hetente (pl. erkély takarítás) vagy havonta (pl. pókháló mentesítés) ütemezünk, a kedves ügyfél igényeinek megfelelően. Alkalmi feladatok közé tartozik a speciális technológiát vagy eljárást igénylő feladatok, mint az ablaktisztítás, szőnyeg és kárpittisztítás, tárcsás aljzat súrolás vagy graffity eltávolítás stb. Ezek attól alkalmi jellegűek, hogy ritkábban mutatkozik rájuk igény mint egy havi ütemezésű munkálatra, és idpőszakosan, az ügyfél kérésére végezzük el őket, így nem terheli az általános havi költségeket. Ajánlatkérés esetén pontosan meghatározzuk milyen feladatkör mikor kerül elvégzésre.
  • Hogyan biztosítja a Bubblify az irodatakarítás minőségét?
    Ügyfeleink elégedettsége a legfontosabb stratégiai policy a Bubblify-nél, ezért az irodatakarítás magas minőségét konstans módon tartjuk fenn. Első lépésben az illetékes kollégánk kap egy átfogó képzést a terület paramétereiről és feladatokról, amikből szóban és gyakorlatban is vizsgát kell tennie a felvételi vizsga mellett. Ezt követően egy csekklistát bocsátunk a rendelkezésére, amelyben megtalálja az egyes feladatok ütemezését és ahol önellenőrzéssel zárul a napi feladatköre. Ezt a listát az ügyfelek is megtekinthetik a tisztítószereinknél elhelyezett dokumentációban. Az első alkalmakkal rendszeresen ellenőrzi a területvezető a munkálatokat, utána pedig szúró próba szerűen érkezünk a helyszínre ellenőrzés céljából. Utolsó bástyaként pedig maga a kedves ügyfél is ellenőriz, hiszen ha valamivel nem elégedett, azt mi azonnal javítjuk.
  • Milyen tisztítószereket és eszközöket használ a Bubblify?
    Alap tisztítószer csomagunkat a "best-practice" és az elmúlt éves "know-how" tapasztalataink alapján állítottuk össze, ezzel biztosítva a biztonságos és hatékony munkavégzést. Az alap csomagunk tartalmazza: általános tisztítószert, vízkőoldót, padlóápolót, ablaktisztítót és fertőtlenítőt, WC olajat, illatosító koncentrátumot, illetve speciális felületek esetén inox felület ionizálót, glicerint, ecetet és más tisztítószereket is ha indokolt. Ezek a tisztítószerek teljesen biztonságosak és az egészségre ártalmatlanok, de külön kérésre BIO minősítésű, vagy manapság megjelenő VEGAN tisztítószereket is alkalmazhatunk. A tisztítószereket az általad kijelölt helyen felmatricázva tároljuk. Biztosítjuk magunknak továbbá a takarításhoz szükséges eszközöket, mint pl. a felmosófej, mikroszálas textília, vödör, stb.
irodatakarító cég
rendszeres irodatakarítás

Bubblify - Irodatakarítás Budapesten

Alkalmi és rendszeres irodatakarítás Budapesten erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkező, több szinten kvlaifikált takarítókkal, felelősség biztosítással és annál nagyobb elhivatottsággal. Cégünk kifejezetten az iroda takarításra specializálódott, ami azt jelenti hogy ezeken a területeken tudunk komplex és kiváló ár érték arányú szolgáltatást nyújtani. 

Rendszeres irodatakarítás

Kvalifikált takarítók

Folyamatos kommunikáció

Többszintű ellenőrzés

Felelősségbiztosítás

Minőségi tisztítószerek

Komplex megoldások

ÁFA-s számla

100% legális működés

Egyike a Legjobbaknak - Irodatakarításra Specializálódva

Az elmúlt évek tapasztalata és a zéró felmondott szerződés szám alapján bátran állíthatjuk magunkról, hogy egyike vagyunk a legjobbaknak Budapesten az irodtakarítás területén. Gondoskodunk munkatársaink szakmai felkészültségéről és fenntartjuk a motivációjukat amely sikerünk kulcsa ezen a területen. Gépparkunk és eszköztárunk minden problémára adekvált megoldást tud nyújtani.

50+
Ügyfél

9000 m2 +
Összterület

272+
Nagytakarítás

0 db
Felmondott Szerződés

Irodatakarítás Budapest előnyök
általános irodatakarítás